Informatie

Op het digitale staflokaal kunnen alle leiding, pivo’s, stam, plusscouts en bestuur van Scouting Rijen inloggen. Je hoeft geen nieuw account aan te vragen/maken, je kunt eenvoudig inloggen met je SOL account. Je rechten worden automatisch toegekend op basis van je functie(s) en rol(len) in SOL (ledenadministratie).

Toestemming geven

Als je de 1e keer inlogt in het digitale staflokaal word je gevraagd om toestemming te geven. Hiermee hebben we de beschikking over de volgende gegevens:

• Voornaam
  • Achternaam
  • E-mail adres
  • Geboortedatum
  • Lidnummer
  • Rollen en rechten (organisatie, speleenheid (speltak) en functie (gegevensbeheerder / lid / penningmeester / ed.))

Waarom een digitaal staflokaal

Op het digitale staflokaal kun je gebruik maken van de volgende onderdelen:

• Kalender (alle weekendjes / verhuur / bijzonderheden)
  • Materiaal (plaatsen en inzien van bestellingen)